Vstrikovaci ventil / tryska / drzak trysky / pde pro auto nafta a benzín
Vstrikovaci ventil / tryska / drzak trysky / pde nafta a benzín v našem online obchodu
Kvůli právním předpisům v souvislosti s výfukovým systémem a emisemi byly klasické motory osobních aut 80.tých let nahrazeny motory se vstřikovacími systémy. Na rozdíl od benzinových motorů, ve kterých je pouze vzácná možnost ovlivnit složení palivové směsi, složení vzduchu a paliva v rámci této směsi je ovládáno relativně přesně zejména v motorech se systémem vstřikování.
FunkčnostRozdíl je samozřejmě třeba hledat mezi benzinovými a dieselovými motory. V benzinových motorech se palivo dostává do přívodního systému nebo předtím přes přívodní ventil do spalovací komory. Cesta paliva vede přes vstřikovač do vstřikovací komory nebo do podobné komory. U benzínových motorů bylo vytvořeno i přímé vstřikování paliva ve spolupráci se spalovací komorou a tento typ se používá poslední dvě desetiletí. Nevýhodou je velký vznik tepla a zátěž na vstřikovače. Každý válec má vlastní přímý vstřikovač, který je spojen s hlavním vstřikovacím čerpadlem přes palivové hadičky.
Pohonná jednotka vstřikovačeAby se dosáhlo rovnoměrného vstřikování stejného množství paliva, všechny hadičky z čerpadla vedoucí k vstřikovačům musí mít stejnou délku, jinak by se mohly v systému vytvořit nedokonalosti, co by mělo vliv na emise. Tento problém byl vyřešen pomocí vynálezu pohonné jednotky vstřikovačů pro vznětové motory. Na každém válci v tomto případě je samostatné vstřikovací čerpadlo, které vytváří potřebný tlak a uvádí jej přímo na vstřikovač.
Common Rail systémV rámci systému Common Rail je tlak vytvářen společnou nádrží a palivo je vstřikováno přes vstřikovače a ventily do společné trubice a do všech válců.
Pokud potřebujete vstřikovací ventil, vstřikovací čerpadlo nebo jiné podobné díly, všechny tyto součástky najdete v našem online obchodě za velmi výhodné ceny.
Více autodíly v kategorii Motor
- Statický průtok při tlaku cca 3 bar, médium n-Heptan [g/min]: 670
- Odpor [ohm]: 12
- Typ paliva: Benzín
- Statický průtok při tlaku cca 3 bar, médium n-Heptan [g/min]: 116,5
- Odpor [ohm]: 15,95
- Typ paliva: Benzín
- Výměnný díl
- Příprava paliva: Common Rail
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s těsnicím kroužkem
- Omezení výrobce: Citroen; Fiat; Ford;
- pro OE číslo: 6C1Q-9K546-AC
- Kvalita, jakost: OE specification
- druh provozu: elektricky ovládané
- váha [g]: 560
- Hmotnost brutto [kg]: 760
- alternativní artikl: -
- Výměnný díl
- Příprava paliva: Common Rail
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s těsnicím kroužkem
- Statický průtok při tlaku cca 3 bar, médium n-Heptan [g/min]: 192,9
- Odpor [ohm]: 12
- Typ paliva: Benzín
- Statický průtok při tlaku cca 3 bar, médium n-Heptan [g/min]: 237
- Odpor [ohm]: 15,95
- Typ paliva: Benzín
- Typ paliva: Nafta
- Číslo výrobku doporučeného příslušenství: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: Řídicí jednotka/software musí být aktualizován
- Dbát zadání výrobce vozidla
- Závazné porovnání starého dílu s novým (zejména OE-č.)
- Výměnný díl
- Příprava paliva: Common Rail
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s těsnicím kroužkem
- Statický průtok při tlaku cca 3 bar, médium n-Heptan [g/min]: 269
- Odpor [ohm]: 12
- Typ paliva: Benzín
- Výměnný díl
- Příprava paliva: Common Rail
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s těsnicím kroužkem
- Příprava paliva: Vstřikování benzinu
- Počet kontaktů zástrčky: 2
- Tlak [bar]: 3,5
- Odpor [ohm]: 12
- Typ paliva: Benzín
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s těsnicím kroužkem