Vybrat vozidla pro Klinovy zebrovany remen
Klinovy zebrovany remen v našem online obchodu
Vývoj klasického V-řemene, podle Německého průmyslového standardu DIN 2215, je spojen s ozubeným řemenem. Obecně se řemeny používají ve spalovacích motorech, aby podpořily činnost různých systémů, jako například čerpadel, alternátoru (generátoru) nebo například činnost posilovače řízení, kompresoru klimatizace, atd. V-řemen nepřenáší všechny síly, a proto jej nelze použít jako ovládací prvek, tedy například na ovládání ventilů. Nevýhodou tohoto prvku je, že jeho pracovní oblast je limitována pouze do určitého pracovního úhlu. Čili pokud má řemenice relativně malý průměr, klasický V-řemen není možné použít, protože by byl jeho sklon nebo úhel příliš velký. V takových případech, ve kterých by byl vhodnější plochý řemen, je možné jej také použít, ale na druhou stranu, plochý řemen nemá tak dobré vlastnosti související s přenosem sil, jako V-řemen nebo ozubený V-řemen. Tento druh řemene je kombinací výhod plochého řemene (menší rádius) a klasického V-řemene (lepší třecí vlastnosti).
Funkce a použitíTento druh řemenu má na vnitřní straně mnoho vrubů nebo zubů, které mu umožňují zvětšit pracovní povrch. Stejný počet vrubů je i na řemenicích. Ozubený V-řemen, který se také může nazývat jako vrubový řemen, se používá v motorech s vnitřním spalováním a jeho funkcí je pohon více pomocných agregátů. Různé verze tohoto řemene mají i různé zuby nebo vruby na vnější straně. Řemen je v rámci své polohy mnohokrát prohnutý a proto se někdy nazývá také jako serpentinový řemen. Tento druh řemene je třeba vhodně nastavit ve srovnání s klasickým V-řemenem, pomocí speciálních volnoběžných kladek.
Životnost řemenuOzubený V-řemen je relativně odolnou součástkou, kterou bude avšak po určitém čase třeba vyměnit. Je to obvykle po asi 150,000 km nebo podle intervalů stanovených samotným výrobcem. Pro více informací se podívejte do technického manuálu vašeho auta. Správný řemen pro vaše auto najdete pohodlně v našem online obchodě v kategorii hnací řemeny / řetězy / ozubené řemeny, a zároveň si jej můžete přímo objednat. Při výměně této součásti se také doporučuje obnovit nastavení řemenice a kladek, které jsou také k dispozici v našem online katalogu.
Více autodíly v kategorii Motor
- Délka [mm]: 1070
- Počet žeber: 6
- Materiál: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- montážní pohon: Vzduchový kompresor, servo čerpadlo, Generátor
- Požadovaný počet kusů: 1
- Šířka [mm]: 21,36
- Délka [mm]: 1708
- Počet žeber: 6
- Materiál: Polyester, EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Šířka [mm]: 21,4, 21,36
- Barva: černá
- Délka [mm]: 800
- Počet žeber: 6
- Šířka [mm]: 21,36
- Materiál řemene: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Délka [mm]: 1198
- Počet žeber: 6
- Materiál: Polyester, EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Šířka [mm]: 21,4
- určeno pro typ vozidla: Osobní automobily
- Barva: černá
- Délka [mm]: 1123
- Počet žeber: 6
- Materiál: Polyester, EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- montážní pohon: Vzduchový kompresor, servo čerpadlo, vodní pumpa, Generátor
- Šířka [mm]: 21,4
- Barva: černá
- Produktová řada: Micro-V®
- Délka [mm]: 975
- Počet žeber: 6
- Materiál: Polyester, EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Šířka [mm]: 21,4
- určeno pro typ vozidla: Osobní automobily
- Barva: černá
- Délka [mm]: 1050
- Počet žeber: 6
- Materiál: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- montážní pohon: Generátor, Vzduchový kompresor, servo čerpadlo, Kompresor klimatizace
- Šířka [mm]: 21,4
- Délka [mm]: 975
- Počet žeber: 6
- Šířka [mm]: 21
- Počet řemenů: 1
- Počet vodicích kladek: 1
- Délka [mm]: 1218
- Počet žeber: 6
- Materiál: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Šířka [mm]: 21,36
- pro délku řemene [mm]: 1218
- Délka [mm]: 976
- Počet žeber: 6
- Šířka [mm]: 21,36
- Materiál řemene: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Délka [mm]: 1195
- Počet žeber: 6
- Materiál: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk), Polyester
- montážní pohon: Generátor, vodní pumpa, Vzduchový kompresor, servo čerpadlo, Kompresor klimatizace
- Šířka [mm]: 21,4