Cidlo polohy skrtici klapky pro auto
Cidlo polohy skrtici klapky v našem online obchodu
U benzínového motoru se karburace obvykle děje mimo spalovací komory. Palivo je vstřikováno pod vysokým tlakem (až do 120 bar) před nebo za škrticí klapkou vstřikování paliva. V závislosti na poloze klapky je vháněn do systému i vzduch a do přívodních ventilů tak může proudit více nebo méně vzduchu. V rámci daného provozního stavu, při zrychlování je třeba určit správný objem přívodu paliva, a tehdy je škrticí klapka ovládána pomocí snímače škrticí klapky, který posílá signály do řídící jednotky. Ta vypočítá objem proudění vzduchu spolu s ostatními faktory, jako rychlost motoru, tlak vzduchu, teplota motoru a potřebný objem paliva. Těmito prvky se ovládá systém vstřikování. Tyto snímače se používají ve dvou různých designech:
S designem jako spínač škrticí klapkyV tomto provedení snímač detekuje pouze dva stavy - volnoběh a plná zátěž. Tyto přepínací body jsou přenášeny do řídicí jednotky auta, která redukuje dodávku paliva (volnoběh), nebo přidává palivo (plná zátěž).
S designem jako snímač polohy škrticí klapkyV tomto případě je snímač instalován na ose rotace škrtícího ventilu a pracuje jako potenciometr. V závislosti na úhlu vzduchové hadičky se mění i signál vysílaný do řídící jednotky. Děje se to pomocí nastavitelného a měnícího se elektrického odporu. Poškození snímače polohy klapky bude znamenat, že motor nebude dobře reagovat na sešlápnutí plynového pedálu a motor bude provádět jiné úkony. Poškozený snímač znemožní správnou funkci motoru, a proto je třeba tuto poškozenou součástku ihned vyměnit.
Při výměně této součásti je třeba z řídící jednotky vymazat nesprávné hodnoty v rámci zařízení spolupracujícího s elektronikou auta, a nový snímač je třeba nastavit v rámci spolupráce s řídící jednotkou. Potřebný snímač polohy škrticí klapky, ventil nebo jiné části motoru, jakož i EGR modul, nebo kliková skříň je pro vás připravena za nízké ceny v našem online obchodě.
Více autodíly v kategorii Motor
- Délka [mm]: 75
- Směr otáčení: směr otáčení proti smyslu otáčení hodinových ručiček
- Počet kontaktů zástrčky: 3
- Tvar zásuvky: pravoúhlý
- Počet kontaktů zástrčky: 3
- druh provozu: mechanický
- Směr otáčení: směr otáčení proti smyslu otáčení hodinových ručiček
- Volitelné
- Směr otáčení: směr otáčení ve smyslu otáčení hodinových ručiček
- Počet kontaktů zástrčky: 3
- Hmotnost [kg]: 0,024
- Barva: černá
- Alternativní sada opravy: 550149
- Počet kontaktů zástrčky: 3
- Tvar zásuvky: kulatý
- Směr otáčení: směr otáčení ve smyslu otáčení hodinových ručiček
- Počet upevňovacích otvorů: 2
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: bez kabelu
- Napětí [V]: 12
- druh provozu: elektrický
- Počet kontaktů zástrčky: 4
- Hmotnost [kg]: 0,05
- Závazné porovnání starého dílu s novým (zejména OE-č.)
- Napětí [V]: 12
- Vybavení vozidla: pro vozidla bez E-Gas (el.plyn.pedál)
- Počet upevňovacích otvorů: 2
- Počet kontaktů zástrčky: 4
- Počet kontaktů zástrčky: 3
- Tvar zásuvky: pravoúhlý
- Počet upevňovacích otvorů: 2
- Směr otáčení: směr otáčení proti smyslu otáčení hodinových ručiček
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: bez kabelu
- Jmenovité napětí [V]: 12
- Počet kontaktů zástrčky: 3
- Tvar zásuvky: oválný
- Počet upevňovacích otvorů: 2
- Směr otáčení: směr otáčení ve smyslu otáčení hodinových ručiček
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: bez kabelu
- Napětí [V]: 12





















































