Úspěch prostřednictvím vlastního nezávislého vývoje
Jihokorejská automobilka Hyundai byla založena Chungem Ju-Yung v roce 1967. Tato společnost má sídlo v Soulu a výrobu zahájila v rámci licence pro model Ford Corina, což byla anglická verze modelu Ford Taunus. První vlastní model bylo malé auto Pony, které se vyrábělo od roku 1975. Od roku 1983 byl tento model exportován do Kanady a Mexika a od roku 1984 také do USA. Společnost HYUNDAI také vyráběla nákladní auta. V polovině 80.tych let se začalo s výrobou těžkých kamionů a autobusů. I když tyto modely často využívali technologii společnosti Mitsubishi, později se společnost HYUNDAI spolehla výhradně na své komponenty v 90.tych letech. Dnes má tato značka velmi široké spektrum záběru na trhu, včetně SUV, pickupů, nákladních aut, osobních aut a autobusů. Díky spojení se se společností Kia v roce 1998 se společnost Hyundai stala pátým největším výrobcem automobilů na celém světě. HYUNDAI má silný export na blízké trhy ve Východní Asii, a také v rámci Evropy a Severní Ameriky. Spolu se značkou Kia mají společný výzkum a vývojové centrum v německém městě Rüsselsheim.
Žádaná automobilová technologie z Jižní Koreje
Původně se na trhu z této značky objevovala (velmi) malá auta. Model Pony se vyráběl velmi dlouho a později byl nahrazen modelem Accent, který se dnes nazývá i20. V letech 1997 až 2002 bylo vyráběno velmi malé auto Atos a v letech 2002 až 2008 společnost Hyundai vyráběla malý model Getz, který byl nahrazen modelem i10.
Z kompaktní třídy až po luxusní sedan
Sedany kombi verze série Lantra/Elantra v rámci kompaktní třídy byly v Německu nahrazeny moderním modelem i30. Předchozí názvy jsou stále používány na některých trzích. Sedany a kombi střední třídy této série se nazývají i40 a dnes jsou na trhu náhradou modelů Sonata. Dokonce je možné je zařadit i do vyšší třídy. Kupé verze Veloster je součástí sportovního segmentu. Vyšší střední třída obsahuje série XG 30, XG 350 a Grandeur, které se prodávají v Německu. V této kategorii se dnes prodává i luxusní sedan Genesis, který na trhu nahradil model Centennial, který se v Německu neprodával. Dnes není v nabídce pro Evropu ani model sedan Equus. Jinými zástupci této značky jsou například modely van ix 20 a SUV Santa Fe a Grand Santa Fe. Velmi oblíbený je také model ix 35 a ix 55, které dělají této značce velmi dobré jméno na trhu. Jsou to auta s pohonem všech kol. Model ix35 je vytvořen i s technologií palivových článků. Model HYUNDAI H-1 je oblíbený jako nákladní auto a je dostupný ve verzi přepravního vozu (Cargo) a také jako malá dodávka (Travel). Nabízíme vám velmi velký výběr dílů pro vozy značky HYUNDAI a Kia.